sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Revelion cu Andrei Pleşu

Revelion cu Andrei Pleşu
Poate parea ciudat, dar prietenilor şi colegilor care ma întreabă cum mi-am petrecut “Revelionul” le răspund simplu: Cu Andrei Pleşu! Să mă explic…. Nu intru in detalii, cert este ca am ajuns sa-mi petrec Anul nou la spital. Pentru prima dată am fost internat într-un spital. Este o experienţă terifiantă şi poate că în altă ţară nu ar fi fost aşa. Spun sincer că doar bănuiam cum este în spital şi nu mă refer la faptul că ai perfuzii şi primeşti pastile sau injecţii. Mă refer la faptul că este mizerie, că murdăria miroase, că pernele sunt murdare, că cearceafurile sunt rupte şi pătate si că asistentele, infirmierele şi, în genere, tot personalul medical asteapta sau te face sa crezi ca asteapta atentii. Mi-am rugat soţia să-mi aducă un player. Am avut o revelaţie! Am descoperit audio book-ul. Am ascultat Andrei Pleşu: Comédii la porţile orientului, Despre îngerii etc.. Relaxant şi înviorător. Am continuat a doua zi ascultându-l pe Gabriel Liiceanu, apoi a treia zi pe Horia-Roman Patapievici. Intre cărţile audio ascultam piesele de teatru - teatru radiofonic ale lui Moliere… . Cu vădita intenţie de a mă repeta pot spune că am fost cucerit de audio book şi că zilele de spitalizare mi au fost mult uşurate de vocile calme, clare şi convingatoare ale celor menţionaţi. Le mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu